3 high school filmer.

hejhej

idag har jag sett  3 high school filmer, är det bara jag som gillar att drömma mig in i filmerna, liksom allt är så problemfritt. ibland önskar man att livet vore så enkelt.

aja nu sitter jag här och lyssnar på musik, yaay jag skaffade mig last.fm inatt, tihih.
sen så inatt så fick jag läsa ett par noveller som ellen har skrivit, jääääklar vad duktig hon är på att skriva.
en sak som jag skulle vilja i mitt liv är att kunna skriva så bra, liksom hade jag inte vetat att det var ellen som skrivit dom så hade jag trott att det var en riktigt författare.

jag funderar faktiskt på att börja skriva jag också, visst inte på den nivån för det var proffisionellt, men kanske bara lite sådär blaha, det kan vara kul också, man kan ju bara skriva ut vad man känner eller vill uppleva.

just för tillfället så längtar jag till sommaren, jag vet inte riktigt varför, för jag ska göra en usa resa i april, men den längtar jag inte till, inte på det sättet. det jag längtar till är sommaren, och jag hoppas att det som hände i somras kommer att upprepas, för fy fasiken vad kul jag hade det. liksom känslan att komma hem vid fem på morgonen och sätta foten på översta trappsteget när pappas klocka ringer, det är en känsla av frihet men ändå av att man gjort något man inte borde ha gjort.

en grej som jag är lite småstolt över är att min pappa berömde mig för mina fotografier som jag tagit, visst det kanske inte betyder så mycket, men det gjorde mig ändå stolt.

dagens låt.
gråt inte älskling-[ingenting]

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hallå, lugnt att du o jag ska ha high school-films-maraton nån gång :) finns inget bättre än att bara drömma sig bort ju.

Postat av: Stina

OUW ;D jag sak vara med på erat high school marathon isf :) Det är lätt dom bästa filmerna xD haha!

2007-02-25 @ 19:41:13
URL: http://stajnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback