melodifestivalen.

tjaaa.

idag så har det inte blivit så mycket gjort, förutom att jag fick en piké av min snälle far:)
och sen så skulle vi ut och övningsköra, det började med att vi inte hittade min skylt, och sen så åkte vi till västgöte och köpte en, ja då visade det sig att vi har aluminium i våran bil, jävla miljöanpassande bilar, så vi får åka och köpa en ny skylt någon dag:D

sen så åkte vi till min filmnisse så jag har hämtat fem nya filmer som jag ska se på hade jag tänkt, det är mest oldies men såna som är kul att se igen:D

och så har jag kollat på melodifestivalen, okej den som ger mig onani låten ska få en puss av mig:D

aja nu ska jag kolla på film puss hejs.

uppdatering, JAG FICK ONANI-LÅTEN<3<3<3<3<3

dagens bästa.
kaisa för att hon tar mig för den jag är<3
dagens bästa nr 2
stina för att hon ville stoppa in en pinne i bussen puss på dig<3

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHA ve ska få en puss av dig nu dÅ? ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback