everyday is like a party

idag har det varit party. haha nej men jag mår bra.
började med att jag vaknade vid 08.03 och var filosofisk och funderade på om familjen som skrivit ' det snurrar i min skalle' var bakis när dom skrev den haha. för tacka fan för att det snurrade i min skalle så fort jag blundade haha.

och nu ska jag alldeles strax gå och sova, för jag känner att jag är sjukligt trött.
jag umgicks med min stinis idag också, dock var jag klagomoster nr.1 för jag hade konstiga skor och sedan var jag nog trött haha. men hon är bra min stina!

jag sitter även och skriver med en härligt fnissig sandra på msn haha. det ska börjas i tid!

hade diskussion med min pappa idag, om ID-kort. han tycker att har jag väntat såhär länge med att skaffa ID-krot så kan jag vänta 2 månader till tills jag fått mitt körkort. men tji fick han för det, jag SKA köpa ett nu när jag får min lön haha.
imorgon måste jag verkligen städa mitt rum, det ser förjävligt ut.

btw, det är bara 8 dagar kvar tills jag fyller 18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback