framgång?

okej jag både gillar och inte gillar att så många har börjat att läsa min blogg. lite småläskigt äre.

idag hade vi engelska muntliga nationella, det var väl lite lagom intressant. fast jag och jonny halkade alltid ifrån ämnet haha. men det gick visst bra ändå.
sedan så kom det en flygvärd som skulle hålla ett föredrag för 2orna och 3orna på HR på JB. och sedan 2orna som går i stinisälsklings klass. och han var rolig, men gud vad bög han var. det var roande haha. men han fick det att låta som om flygvärdinneyrket är roligt. så vem vet, jag kanske blir flygvärdinna haha. dock skulle jag nog inte palla att ha alla dessa människor 2 cm ifrån mig. jag skulle väl slå ihjäl någon eller något. plus att Jimmy som han hette sa att man var tvungen att gilla barn, herrejävlar jag skulle ju inte överleva haha.

sen så fick jag ett samtal idag, eller ett röstmeddelande. som gjorde mig glad. fast jag ska ringa upp dom imorgon efter att jag slutat skolan och innan jag börjar min körlektion, jag funderar även på att sätta mig en stund och läsa lite körteori imorgon, för jag slutar liksom vid 11.30 och jag börjar min körlektion vid 13.00 så jag har nog lite tid haha.

aja, nu ska jag vara lite social på msn. för att sedan städa mitt rum, som jag var så dålig och inte städade igår haha.
föresten jag hade tänkt att börja med såna där naturdiet, mest för att testa om dom är bra eller inte. någon som vet om dom är bra?

Kommentarer
Postat av: L

Naturdiet har jag aldrig provat. Däremot nutrilett, som eg e samma sak, bara ett annat märke. Gjorde det inför min bal när jag gick på gymnasiet. Höll på i 2 veckor som rekommenderat, fast jag inte uteslöt maten helt, utan åt en måltid om dan, plus frukt o grönt.
Funkade för mej som gick ner 6 kg. Min mamma gjorde det samtidigt som mej o gick ner 2 kg. Så kanske inte
e lika effektivt för alla. Bästa e nog o hitta en diet som passar en sj.
Jag o min pojkvän har tex börjat äta efter viktväktarnas sista tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback