friday afternoon

imorgon är det fredag. min första dag i skolan på en vecka nästan. jag bestämde mig i förrgår för att jag skulle vara duktig och sitta och plugga istället för att vara i köket med tanke på att jag är fortfarnade lite sjuk.
imorgon kommer även
ellenpellenpropellen!

kolla bara vad grymt söt hon är. jag ska hämta henne på stationen vid halv fyra och sedan ska vi vänta på Kaisa för att sedan åka hem till henne och göra oss iordning och så. och sedan är det förfest hos nadine för att sedan gå vidare till Bongo och se billie and the vision. jag ska dock ta det lugnt. jag vill ju inte att jag ska bli ännu sjukare än vad jag egentligen är. just de ja! själv anledningen förutom utgång och billie-konserten är ju faktiskt att vi ju fira sandra och alla för att vi fyllt år

aja nu ska jag nog försöka sova. jag skriver nog under tiden jag är i skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback