good morning.

okej det var lite bloggtorka igår, men jag ansåg att jag inte hade något intressant att skriva. eller okej jag har nog inte något intressant att skriva nångång, utan jag bara pladdrar på haha.

jag ska snart åka till skolan, mums att åka vid tio i sju. fan jag var inte ens uppe vid denna tiden i tisdags då jag åkte med mamma, och igår låg jag och sov vid denna tiden också ju!
tänk vad skönt om man kunde bestämma sina egna skoltider, det ska jag nog införa eller liksom säga det till regeringen eller något. undrar om dom går med på det?

idag börjar vi med att ha kök, vi ska tydligen vara alla kökselever i köket och hotelleleverna ska ta hand om serveringen. haha det ska bli kul att se vilka som faktiskt kan servera och inte, jag vet att stina kan servera för hon jobbar ju på stora hotellet. men resten?

denna helgen verkar bli en hemmahelg, eller stinisbabe ville ha med mig till värnamo på fest på lördag, men jag insåg att jag ska ju jobba på söndag morgon så det blir inte så jävla mys haha. föresten på söndag fyller jag 18. ojoj snart blir jag stor flicka haha.

aja nu ska gå och göra mig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback