happiness

image35

yeppyepp. denna helgen har jag faktiskt haft ett liv haha. i fredags var det första dagen i skolan på nästan en vecka, woah det var kul haha. halva klassen var dock sjuk. jag satt vid msn hela skoldagen det var lite surt dock. jag gick och mötte ellen, det var ett glatt återseende.
vi åkte hem till kaisa och gjorde iordning oss och så. för att sedan åka vidare till stan och förfesta hos nadine, hon är bra den kvinnan! "min mamma tycker" var nog den frasen som användes mest under förfesten och sedan blev det att den slank in lite då och då när vi var på bongo haha.
sandra gillade visst groggar. sedan åkte vi ner till bongo, fotade lite innan och därav detta grymt otroligt fina kort, där jag gör ett försök i att se väldigt hård ut. jag failade som fan.
jag träffade pappas arbetskompis på bongo, tydligen hade jag kramat honom när jag såg honom, detta minns inte jag, och jag som trodde jag var nykter.
jag köpte P3, blev besviken men drack upp dom ändå. fick ta hand om en nykter sandra haha. och en nykter madde också.
träffade grymt roliga människor. fick hultsfred-grejer, tog en jävla massa pins. fick se 2 st spy rätt ut. men det var trevligt.

resten av helgen har gått åt att umgås med kaisa och ellen, sjukt kul. dock så sög jag på singstar eftersom jag låter som en 12åring som rökt 12 paket om dagen sen jag var 8 år.
Ellen och kaisa är bra personer <3

jag var även på sminkparty idag, jag köpte mitt mineralpuder som jag velat ha aslänge. och något så grymt nödvändigt som en läppeeling. den som orkade läsa igenom allting får en kaka!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

bästa helgen jaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback