I'm yours




jag har börjat tagga denna igen, den är faktiskt bra. den gör mig glad. det behöver jag just nu.
det är en nyinspelad version av den andra i'm yours, dock samma artist fast i bättre form.

skolan idag har varit tröttsam, så tröttsam att jag råkade somna på ansvarsfull alkoholhantering, sedan så åt jag med Linn på kaffekoppen, tror jag iallafall att det heter haha.

Ellen var även snäll och hjälpte mig att visa hur man lägger in videos i bloggen, just vad bra den där kvinnan är ibland.

nu ska jag plugga mitt nationella prov i svenska B som jag har imorgon, det kommer nog gå bra. jag ska bara få tummen ur och skriva vad jag ska säga. 5 minuter ska det muntliga vara, jag lär ju dö.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ha en trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback