keep up the good work

jag mötte min svenskalärare idag när jag skulle gå ifrån parkeringen till skolan.

idag ska ni få jobba häcken av er, vi ska börja med dom nationella proven idag.


KUL att få höra det, det första man gör på morgonen. men men ingen i klassen verkar särskilt seriös. alla sitter mest och spelar/msnar/gör något annat. bra klass jag har!
okej idag hade jag faktiskt tänkt att plugga lite på svenskan, jag måste komma igång med min skolmotivation haha.
sedan blir det att övningsköra med anders, yumyum jag hoppas att jag får mitt körkort. dock kommer det väl dröja tills juni/juli nångång haha.

yeppyepp jag upprepar mig hela tiden i min blogg, jag kanske ska sluta skriva blogg?


jag firar mitt smarta val genom att ladda upp en caturday bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback