lördag

åh kvällen igår var faktiskt jävligt bra. mysigt att umgås med "tha girls" kändes nästan som en klassåterträff lite. jag, moa, melissa, maria och sara. sara är dock ny i gänget om man säger så, men hon var jävligt trevlig och passade in i vårat gäng haha.
god mat och god dricka hade vi, haha vi var bäst på att sjunga snapsvisor iallafall. sedan kom moas bror hem och skulle köra oss till stationen men det var jävligt lång tid kvar så vi cruisade lite inne i habo tills vi kom på att han kunde ju köra oss ända in haha.
och sedan lekte vi på preem macken lite haha, det var trevligt. och centrum var också en trevlig grej, jag träffade ju en massa som jag känner, och jag träffade kent från min gamla klass också. jävlar vad jag längtar tills den 18e april, just de ja, jag måste skaffa mig ett ID-kort också, det får jag gå in och fixa på måndag.
jag tror jag drack mina cider lite för fort också, för efter en stund kände jag att jag var tvungen att gå ut och ta lite luft, och väl där så hittade jag min lilla stinis, det var trevligt att jag fick träffa henne.
sen gick jag in och skakade roooompa med tjejerna igen, och sen helt plötsligt så tappade jag bort dom lite, men jag träffade nya kompisar iallafall. det kändes dock som om hela JB var där, men det blir trevligt att träffa dom nästa vecka haha.



en bild från igår, dock såg jag ut som ett jävla as så jag censurerade lite haha, men det är jag, sara moa och maria. melissa hade vi nog tappat bort redan när detta kort togs haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback