love. hurt.

hade diskussion med pappa om körkortet nyss. jävla skit att vi alltid ska diskutera det.
men jag fyller 18 om precis 7 dagar. jag orkar inte tänka på allt. jag stressar ihjäl mig snart. skolan är på mig. pappa och mamma är på mig. alla är på mig.
jag mår psykiskt dåligt av att mitt rum är stökigt. jag sitter med dåligt samvete för att jag inte har gjort något. jag har dåligt samvete för att jag åt godis igår och drack sprit i förrgår.

allt jag vill är att bli av med det, lättast möjliga sätt, dock det minst hälsosamma. jävla skit.

detta är nog ett sånt här inlägg som man borde ha i en låst blogg. men det orkar inte jag, folk förstår ändå inte hur jag mår. för jag är alltid den där jävla glada hurtiga tjejen. jag lackar aldrig, folk har inte sett mig rejält jävla pissed off.
jag börjar bli rädd igen, saker och ting går för bra för mig.

jag saknar spa't, och glädjen att bara strunta i allting här hemma. njuta och bara leva i lyx och flärd.
jag saknar alkoholen såfort den lämnat min kropp. jag fasar inför dagen jag fyller 18, samtidigt som jag längtar som fan. jag fasar inför mitt beteende, jag vill inte ändra mig och jag vill inte bli beroende. jag längtar i och med att jag kommer antagligen att bli mer självständig.
image20

Kommentarer
Postat av: Kaisa

söta lilla du

Postat av: Kaisa

meh. det jag skrev försvann. det var iaf ett hjärta efter det där. och sen skrev jag att du jättegärna får prata med mig om du vill, och att jag förstår vad du menar. och att det kommer bli bra så småningom med allt.

2008-04-06 @ 17:24:01
URL: http://kaaaisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback