män vs kvinnor

jag har kommit på en grej, varför "får" bara män visa att dom är kåta, gasiga, fulla osv.
varför ska kvinnor alltid vara dom som ska vara oskyldiga, vi ska aldrig visa när vi blir "sugna". vi kvinnor ska helst inte vara fullast på fester för då blir vi kallade fjortisar eller liknande. men när killar är fulla så blir det en dunk i ryggen och ett asgarv. liksom vad är grejen?

liksom detta med att alla onanerar, det är ju så självklart att folk gör det. men det är bara killar som pratar om det, vi tjejer skulle aldrig kunna säga " mhm igårkväll, du skulle sett vilken orgasm jag fixade åt mig själv" det är så tabu.

och porrfilm, jag kan inte säga att jag tänder på det för det gör jag inte. men jag äcklas inte heller. jag är mest nollställd till det, jag tycker inte att det spelar någon större roll.

visst har vi alla människor gaser i magen, vissa mer och vissa mindre. men varför är det bara killar som visar det? liksom ALLA fiser och rapar, varför är det så tabu att tjejer inte ska göra det då?

jag måste erkänna att jag är rätt så frispråkig. inte så att jag fiser offentligt kanske men jag rapar, alla som känner mig vet att jag gör det i tid och otid haha.
jag kan väl inte påstå att jag är någon perfekt person, utan jag anpassar mig till omgivningen.

Kommentarer
Postat av: amanda

aaw:) tack gullunge. hoppas ni har roligt i göteborg!
btw, fin bild på jonny! hahahhahaha:D

Postat av: Ellen

bra skrivet hörru. varför är det så egentligen?! det är konstigt som fan.

2008-04-24 @ 13:36:40
URL: http://ellenbellen.blogg.se
Postat av: stiiinaaa

Jag är manlig !
jag fiser i otid alltid :D muahahaha

2008-04-24 @ 13:44:35
URL: http://criiish.blogg.se
Postat av: Amanda

HAHA heeelt rätt matilda :)
Vi brukar ju kolla på porrfilm tsm .

2008-04-24 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback