maybe baby

då har man varit på anställningsintervju. det gick förhoppningsvis bra. dom verkade nöjda med mig, det gör att jag mådde bättre än på länge när jag gick ut därifrån. sjukt trevlig personal.
jag säger dock inte vart det är någonstans förräns jag får reda på om jag fått det eller inte.

jag övningskörde med Anders idag. hahaha som jag sa till Kaisa så var det körlektionen från Helvetet haha. jag skyller på att det var för att jag var nervös eftersom det satt en man i baksätet haha. dock inte vilken man som helst, utan den nya körläraren som har blivit anställd eftersom dom har så grymt mycket att göra på min körskola.
föresten så ska jag börja med 60minuters körlektioner, det innebär att jag får 20minuter extra när jag kör. det kommer bli asbra!

och gissa vem som fyller år på söndag? mumz. haha okej jag vet att jag har tjatat om detta i evigheter nu, men jag längtar faktiskt tills jag blir 18, och får gå ut på krogen lagligt haha. visst det kommer säkert inte vara så jävla mycket skillnad men lite blir det nog. jag får ju ett bankkort med mina fyra sista siffror, haha undrar hur det kommer att gå!

åhå, dagens roliga var att jag pratade med Jonna på bussresan hem, och jisses det var längesedan jag skrattade så mycket, haha att vi gjorde allt det där på dagis, det är ju helt sjukt. men jonna är en bra person!


aja nu ska jag väl kolla lite på min körteori, eller om man kanske ska gå ut och gå en sväng? det kan vara trevligt, det är ju faktiskt ett väldigt trevligt väder ute!


det här lilla pyret ska ag få träffa på söndag, och pyrets lillasyster!
jag har faktiskt saknat amanda, ja jag menar det jag säger precis. jag saknar den lilla flickan som är 3 år och trotsig som fan haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla kek

2008-04-08 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback