onsdag

Matilda säger (21:13): det var en kille i trean som var på dåligt humör, och så bad jag honom diska ett par saker som jag inte hann diska för jag hade bråttom som fan, så jag ställde 3 grejer i en back med bara muggar som ändå skulle diskas, och sedan går jag för att plocka iordning i köket, och sedan ser jag hur han plockar bort dom ifrån backen för att sedan ställa dom på bänken jämte. jag blev arg, går och samlar
 Matilda säger (21:14): ihop lite mera disk och sedan tar jag en annan diskback för det var tomt i disken och han stod mest i fönstret och inte gjorde någonting, och sedan fyllde jag den backen och satte in i diskmaskinen och går iväg för att plocka iordning lite till i köket, och så ser jag hur han tar backen och går till en bänk och börjar tömma den och jag frågar vad som är hans problem och undrar varför jag inte får
Matilda säger (21:14): diska min disk där.
 Matilda säger (21:14): som är våran gemensamma diskmaskin
Matilda säger (21:14): och då säger han " för jag vill inte"
Matilda säger (21:15): och jag typ " men vad fan är ditt problem? varför skulle jag inte kunna få diska mina grejer bara" Matilda säger (21:15): och så säger han " om du inte håller käften så tar jag en kniv och styckar upp din hals" och då säger jag " jaa men gör du det, lycka till" och så tar han ett strypgrepp mot min hans och trycker upp mig mot en vägg.

yepp yepp, min dag har varit intressant. först så cuttade jag mitt finger, sen blev jag knivhotad och samma person tog stryptag på mig.

sedan umgicks jag med amanda och annie, lina och jonny. vi fikade en jävla stund på georges coffehouse haha.
för att sedan se på bio. eftersom amanda var så snäll och lyckades fixa 7 fribiljetter. 21 var filmen som vi såg, den var faktiskt bra.

Kommentarer
Postat av: staiiijna

jag ska slå det lilla äcklet .

2008-04-03 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback