snow?

så fort jag vaknade idag så såg jag att det snöade ute.
helvete.
det ska ALLTID snöa när jag fyller år. jag funderar på att flytta min födelsedag eller nåt haha, kan man byta datum bara sådär?
sedan idag blev jag väckt på ett brutalt jävla sätt. mina föräldrar visade mig tidning, och där var det ett kort på mig från 7an och sedan stod det en text som gjorde mig arg, det stod att jag på min fritid spelar piano och pluggar körteori. visst det är kanske inte så farligt, men jag blev arg, för det bor ju för fan en jävla massa människor i jkpg, och nu kommer dom ju tro en massa om mig som inte är sant.

jag hoppas iallafall att det blir bättre imorgon. jag vill fylla 18, det kommer bli kul. men jag är rädd att jag har för höga förväntningar eller något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback