sundays is a lifelong party.

denna dagen har varit hyfsat ointressant. vi var i köket med hela köksklassen eftersom hotellarna skulle lära sig att servera. haha det var rätt så chill. fast det märktes att vi var för många i köket. för det var en hel del som gick omkring och var rastlösa.

idag fick jag faktiskt göra en sak som gjorde mig lite stolt, okej det är väl egentligen en rätt så simpel grej. men stor för mig!
jag och pappa var inne i stan och så åkte vi hem. vi svänger in på våran väg upp till "grannskapet" och då stannar pappa bilen och säger " matilda jag ska bara gå över till grannen, men du kör upp bilen själv"
och jag typ " woah! vad roligt!"
och där körde jag, okej jag körde i typ 50km/h i en backe på typ 200m, nygrusad. asbra gick det haha. och sen var jag rastlös så jag satte igång och börja backa in på våran lilla väg, haha när pappa kom upp berömde han mig och sa att det var en fin parkering.

i helgen ska jag bara ta det lugnt, jag känner att det har varit många hektiska helger nu för tiden haha. jag är faktiskt en sån person som behöver mina lediga helger. eller ledig och ledig är den väl inte, jag ska firas eftersom på söndag fyller jag 18 år. och på söndag ska jag jobba.

men åter till att jag fyller 18. herrejävlar vad tiden går fort. jag minns dagistiden som om den var igår. jag minns när vi lekte med fingerfärg och blev instänga i ett stort kaklat duschrum med en massa färger, och man stod där i sina badkläder och bara geggade, och för att få komma ut ur rummet så var lärarna tvungna att spruta av en med vatten. och jag och mina polers var väl busiga som fan, hahah. alla ville vara med mig redan då! höhöh.

jag har även fått höra min kära stinis i ett radioprogram idag
www.radiolive.se
min kära stinis är bra, jag blir så glad av henne. och när hon grattade mig i min blogg. haha jag är nog patetisk men jag är inte van vid sånt, jag har inte haft någon riktigt jäkla bra vän på evigheter, eller alltså jag har haft nära vänner. men det har ibland känts som om jag bara fått ge och ge, men inte fått något tillbaka. okej det kanske låter som om jag är jätte otacksam, men jag är så osäker i mig själv. jag vågar inte lita på folk och deras handlingar, det är väl antagligen mitt eget fel till att jag känner såhär.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Duktig du är som backar och håller på! :D
Och fingerfärg, shit. Exakt så kommer jag också ihåg det. VIlka tider det var! :D PUSS!

Postat av: staaijnaaa

aaawwww du är så söööt min älskling ! :D Älskar dig !

2008-04-11 @ 17:33:03
URL: http://criiish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback