tidsfördriv

Dagens humör: lite småsjuk men annars helt okej.
Dagens mående: hostig och ont i halsen.
Dagens borde: städa!1!
Dagens frisyr: lillamytofsmittpåhuvudet
Dagens klädsel: mysbyxor och sportbh än så länge
Dagens planer: städa, tvätta och kanske plugga lite också
Dagens materiella vill ha:  min lön
Dagens längtan: längtan tills imorgon då ellenpellen kommer hit
Dagens fundering: över varför min luftstrupe låter som en visselpipa
Dagens beroende: torkade aprikoser
Dagens tråkigaste: att alla kökselever ifrån min klass är i gbg och jag vill också vara där :(
Dagens roligaste: att det är fredag imorgon
Dagens middag: har bara hunnit med frukost än så länge, jordgubbsfil med crunchy
Dagens låt: No one- alicia keys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback