tjolahopp.

nu har jag haft 39graders feber sen i lördags, okej jag borde inte gått på krogen när jag var sjuk och hade feber men vafan man fyller ju 18 bara en gång!
jag har sovit ca 3 timmar inatt. mums.
och nu sitter jag och dör av svettningar.
jag vill göra något, något roligt. typ ett dataspel eller något.
jag försökte starta mitt the sims innan, men icke sa nicke tydligen så hade jag inte orginalskivan så jag fick inte spela mitt the sims. ska försöka leta rätt på mina rollercoaster spel sen. det är roligt, speciellt när folk spyr av att dom åkt berg och dalbana hahaha.
jag har hosta. jag vaknade inatt av att jag hade en sån hostattack och att jag kände att nu jävlar spyr jag, hähä. blev att springa upp till toaletten, väl där fick jag typ upp saften som jag druckit eftersom jag inte ätit någon mat. pappa undrade hur det var med mig, och sedan fick jag knarkmedicin. jag somnade en liten stund igen. sen vaknade jag igen, denna gången vet jag inte varför jag vaknade. men jag har varit vaken sen dess.
nej nu ska jag försöka att sova lite tror jag haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyy vad äckligt att man får sånna detaljer:S

2008-04-21 @ 12:16:29
Postat av: Kaisa

bli frisk nu dåå

2008-04-21 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback