today is the day

jag fick hem en leksak idag. mitt fina Visa-kort.


gårdagskvällen var trevlig. 395:- fattigare men med en känsla av att jag fyllt 18 gick jag hem vid 23.00 med jonny och amanda som hängde med hem på " efterfest ". en lyckad sådan om jag får säga det själv haha.
galen var den också.

att gå upp imorse var däremot en trevlig upplevelse. och bussresan ska vi inte tala om, jag fick försöka intala mig själv om att jag inte var bakis haha. lätt när man känner gammal spritsmak i käften, och man känner att man börjar må illa. det är då det är bra att kunna förtränga sådant. skolan var också intressant. fast det gick faktiskt, även om jag fick höra att jag var både det ena och det andra haha. fast mina lärare verkade rätt så chill, jag fyllde ju faktiskt 18 i söndags då får man göra lite busigheter!

om en liten stund hade jag tänkt att gå och lägga mig, liksom krypa ner i en säng och bara somna. jag kommer slockna på 2 röda eftersom det inte blev så mycket sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback