torsdag.

torsdag var chill, samtal med lärarna om det som hände igår.
Mamma ringde rektorn, tydligen så blir det anmälan iallafall. rektorn tog mer allvarligt på det än mina lärare haha.
alla andra tycker också att jag ska anmäla. men jag har ju kunnat prata med killen, han har varit chill. och så händer detta..

iallafall så var jag i serveringen idag, bara för att jag råkade glömma mina kockkläder haha. eller jag förväxlade dagarna eller vad fan man ska säga.
iallafall så blev jag osams med joanna min klasskompis haha. jag måste sluta kaxa hela tiden. jag kanske trampar i klaveret av mig själv!

sen så har jag ångest, jag vettifan hur jag ska lösa sommarjobb i sommar. jag kommer ju fan inte få något.
jag får gå in till adam på chrystal och försöka säga till honom att han behöver arbetare!

iallafall, så köpte jag lite kläder som jag ska ha imorgon hos mows som fyllde 18 i söndags, min lilla flicka blev stor!
och vi ska förfesta och lite så, och sedan blir det antagligen krogen, jag får se om jag är pepp på att hänga med haha.

föresten! gissa vem som fyller 18 om 10 dagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback