ärlighetens stund.

jag hade tänkt att berätta lite om mig som inte folk vet.

  • jag har blivit tagen av polisen
  • när jag var 4 år så älskade jag min mammas bruna pumps, och jag KUNDE faktiskt gå i dom.
  • jag har inte träffat någon person som har så blandad musiksmak som mig själv.
  • jag kan lätt göra av med 10tusen på en vecka, har även gjort det ett par gånger.
  • jag är egentligen väldigt pedant, jag är bara för lat för att göra något åt det. det är därför jag mår psykiskt dåligt när jag är i mitt stökiga rum haha.
  • sist jag räknade så hade jag 17 par jeans, jag har inte använt jeans sen i typ januari eller något.
  • jag har tio par högklackade skor, men jag använder dom inte för jag får ont i mitt fotvalv på grund av att jag har ett så kallat "för högt fotvalv"
  • när jag var liten så samlade jag på pengar. jag hade delat upp dom i burkar, en för enkronor, femkronor, tiokronor, tjugolappar,femtiolappar, hundralappar osv. när jag växlade in dom pengarna jag hade sparat så hade jag över femtusen. det tycker jag är rätt så duktigt av en flicka på 9 år!
  • jag har uppkörning snart.
  • jag är nog beroende av hur andras liv är, jag vill så gärna vara "normal", jag vill inte sticka ut ur mängden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback