hejåhå

ojdå. tänk vad tiden går fort när man har roligt.
nu har jag sommarlov, i ungefär 1 dag till haha.
igår var jag slapp som fan, gjorde typ inget. senare på kvällen åkte jag in till stan för jag skulle hälsa på på kock och bar, så först åkte jag in till stan, shoppade lite kläder och ett par skor, gick till bernads och hälsade på mandzbaby, och senare gick jag till kock och bar. efter det så gick jag och fikade lite med emma och amanda, för att sedan hänga med emma hem och kolla på the reaping, den iflmen var himla bra faktiskt, lite småcreepy dock eftersom den handlade om de 10 plågorna som gud utsatte sina människor för.

och idag har jag gjort absolut så lite som möjligt, fast jag fick två paket, ett I.D mineralpuder i en liten söt förpackning som jag ska testa, sedan fick jag ett rengöringskit från Avon-nåntingnånting, det innehåller iallafall AHA-syror vilket är väldigt bra för hyn.

och imorgon ska jag göra en himla massa ärenden, först ska jag till banken, sedan ska jag försöka hitta lite nya underkläder. det var nog ett jäkla bra tag sen jag köpte underkläder haha. och sedan ska jag ha körlektion och efter det ska jag klippa mig, jag hade även tänkt att ta en tur med mina ögonbryn, men eftersom jag tycker det gör så förbannat ont så ska jag be min frisör fixa det haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback