lördag

hejhejhejhej
nu är allt som vanligt igen, skolan är tillbaka, datorn är tillbaka, allt är tillbaka. förutom min smak för alkohol haha, usch jag var ju på krogen igår. och visst jag smakade drinkarna, men jag fick typ rysningar och kvälvningar. helt sinnesjukt hur äckligt man kan må av alkohol. det var en trevlig kväll igår faktiskt, även om jag var nykter.

idag har jag varit på lager 157 med mamma, kaisa och hennes mamma. det var väldigt trevligt, jag shoppade som aldrig förr haha. jag hittade:
två par jeans
en röd klänning
en stickad tröja
två t-shirtar
två baslinnen
två långärmade baströjor
två leggings
en wct-tröja
en grå kofta
en bok

och säkert en massa mer som jag har glömt, och ja jag vet att jag shoppade mycket, men jag har jobbat hela sommaren och självklart ville jag unna mig grejer haha. dock så hade jag lite ångest när jag loggade in på min internetbank nu för att kolla hur mycket pengar jag hade gjort av med haha.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

du glömde skriva med trosorna du köpte med! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback