lördag

ojoj nu börjar jag visst att skriva lite flera inlägg haha, jag vet dock inte vilka som läser men vet ni vad, det struntar jag i. vill folk läsa min blogg så får dom det!

igår satt jag och chillade vid datorn och bara njöt av att vara ensam hemma. somnade vid halv tolv eller något, vaknade till vid 3 när mina föräldrar kom hem. fick lite roliga sms från en av killarna som var uppe på "raggarfesten" han tyckte att jag skulle hålla honom sällskap medans han väntade på att sina föräldrar skulle supa klart haha. usch är det min framtid nu när jag får körkort? att jag ska köra mina päron? haha.
jag dissade honom lite lätt genom att säga att jag var trött.

vaknade klockan åtta imorse av att det regnade och att jag var GRYMT kissenödig.
sedan låg jag och chillade i min säng tills klockan halv tio när jag insåg att mina föräldrar inte hade stigit upp, så jag som är en snäll dotter gick upp. och frågade dom om dom skulle ligga och sova hela dagen, dom blev lite tjuriga då faktiskt.

sedan åt jag frukost, och gick och la mig igen, kollade lite på tv och vände mig sedan in mot väggen och skulle sova en liten stund hade jag tänkt, okej pappa väckte mig vid kvart över 3 haha.

gick upp och duschade för att sedan åka in mot habo, pappa skulle handla lite grejer till ikväll och jag köpte en mango som jag tyckte att jag behövde ha!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Just nu har jag en toppentävling på min blogg här:

http://junitjejen.se/2008/august/vinn-ett-presentkort-1.aspx

Hoppas du vill vara med och tävla!

2008-08-02 @ 16:45:17
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback