mineralpuder

just de ja, jag har glömt att säga att jag dissar smink just för tillfället.
och istället kör jag bara med mineralpuder och lite rouge.
känns så grymt underbart att bara kunna vakna upp på morgonen och tvätta ansiktet med avon solutions produkterna och sedan pudra på lite puder och sen är man klar.

jag började med att använda ett mineralpuder från mary kay, det var väl sådär.
sedan köpte jag ett mineral veil puder från I.D minerals, det är ett puder utan färg som ger en matt yta och som samtidigt täcker om man har några finnar.
sedan i förrgår så gick jag in på FACE och skulle egentligen bara kolla, men så köpte jag ett mineralpuder och en rouge där, och än så länge är jag väldigt nöjd med mina produkter, så från och med nu är det sluthandlat på H&M och kicks när det gäller smink. nu ska jag köpa från FACE för det var verkligen skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback