ny mobil

tjenare tjenare, det var ett tag sen jag skrev här. men mjoo jag har jobbat som fan, 12 dagar i rad är INTE okej att arbeta haha.
men iallfall, jag har inte gjort så mycket, eller shoppat och lite sådär har jag väl hunnit med, fått hem en body från american apareall, mums på den alltså, jag ska LÄTT köpa en till haha.

har även köpt en ny mobil, fin och snygg är den. come to mama liksom.
fick reda på att jag även var den första i hela jönköping som köpt den i butik, den är väldigt ny i modellen, dom fick hem den i förrgår hihi.


såhär ser min lilla skönhet ut.

jag har även köpt en ipodstation så nu kan jag lyssna på min ipod genom högtalare och även ladda den haha. asbra liksom.

och nu sitter jag här hemma och häckar, eftersom mina föräldrar bestämde sig för att gå på fest, en raggarfest. jag har ett svagt minne av att jag blev hemledd av en kille sist, och han ville komma med in och "mysa" som han så fint uttryckte det haha. men ack nej, inget myst där inte. haha, jag dissade honom och gick och myste med min säng istället haha.
han åkte bakom mig imorse när jag skulle köra in till stan, i en porsche från 84 eller nåt, pappa kommenterade att den var dålig för den hade en seg motor, jajemen erkänn att jag berättade lite rolig information nu?

nej nu ska jag väl gå och duscha eller något, jag börjar bli så otroligt trött.
men imorgon blir det antagligen krogen om det inte är för fint väder för då ska stinis jobba, just de ja!
lilla stinis har fyllt 18!
min flicka har blivit stor!

Kommentarer
Postat av: stiiiinaaaaaaa

GRATTIS TILL MIG ! ;D

2008-08-04 @ 15:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback