söndag

denna söndagen har varit allt annat än produktiv.
jag har suttit och fixat (läs: laddat ned) med musik och sen tog jag mig i kragen och fyllde min mobil med massa bra musik, så nu kan jag sitta och leka fjortis på stationen också!1

jag har faktiskt tvättat lite också :)

jag tömde även min mobil från lite bilder.

typ hej dagens outfit och cp-hand och allt haha


sötisbarnet

andra sötisbarnet

jonny har knepiga chipspåsar hemma hos sig där det står "megapussi" med sprit i kroppen så tycker man att det är väldigt roande!

en klänning som jag köpte när jag var på lager 157, nu ska jag bara få användning för den också

vi är väldigt seriösa på våra samhällskunskapslektioner haha.

mitt sminkskåp. ja jag har ett sminkskåp till mitt smink, men det är bara för att jag annars inte håller någon ordning på det!

nej nu ska jag sluta bombadera min blogg med bilder haha

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken söt unge :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback