tralala

jag förstår inte det här med att jag ALLTID ska glömma bort bloggen lite då och då haha.
jag har jobbat på john bauer hotell nu i två dagar, dels på kvällen igår och på lunchen idag. kvällen var absolut det som var roligast, och jag blev lite uppmuntrad av en av servitriserna att jag ska söka extrajobb där. liksom ett fjärde jobb skadar väl inte? haha.

imorgon är det jag och 5 till från min klass som ska ha hand om serveringen, och det är under invigningen av jazz/film festivalen här i jönköping, bland annat gustav skarsgård kommer, det ska faktiskt bli väldigt roligt.

jag gillar det är med serveringen i skolan, för de flesta av mina lärare verkar vara rätt nöjda med att ha mig i serveringen, berättade jag att min lärare sa att hon hade höga förväntningar på mig? hon tyckte att jag var så bra. det gjorde att jag var tvungen att sträcka lite på ryggen haha.

nej nu ska jag gå och duscha och lägga i en hårinpackning i mitt hår. och sedan gå och lägga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback