es schnee.

okej jag tror inte jag stavade rätt, men på tyska skulle det stått " det snöar" för det är precis det gör just nu. och inte lite heller haha.

idag var det rätt lugnt, dock så tyckte dom visst att jag var lite kassare än igår så idag fick jag inte ta hand om kassan. fast jag fick bannemig ta hand om ett eget bord, haha det roliga är att karin ville tala om för gästerna att jag var praktikant. och så frågade en av damerna " förstår hon danska" för det var nämligen 3 danskar och en svensk som jag så snällt fick ta hand om.

imorgon är det fullt som fan på karlssons. 220 pers. jordbruksverket ska ha julmiddag. fast utan julen och med 3 rättersmiddag med underhållning med touch av sikta mot stjärnorna. dock så skulle det komma ett band också, hoppas det blir fart och fläkt. som det var med rydell and quick!

gött att det var ett gäng 90or som hade lyckats ta sig in på karlssons när jag skulle dra, jag och felicia stod och flinade lite åt dom. och sen så tog dom visst in sina polare också, herregud dom trodde att dom var så "coola" när dom gick där och chillade på karlssons som har 23års gräns.

herregud dagens ungdom.
(ja jag vet, jag är också 90a)

Kommentarer
Postat av: JULIA

fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback