packar

igår kväll började jag att packa mina väskor till idre.
och jag säger bara att det är ett under om jag får plats med allt i två väskor haha

detta är min packningslista, dom grejer med ett V bakom är sådana jag redan har packat ner haha, och sen så har jag börjat packa ner en del grejer men det känns lite onödigt att pricka av dom när jag inte är klar med det ju.

men ja det ska bli härligt detta kan jag säga.



  • Handduk V
  • LakanV
  • Serveringskläder- skjorta, svarta byxor, vita linnen, svart t-shirt, väst, förkläde
  • Underkläder-trosor, strumpor, bh:ar, raggsockar, underställ
  •  Pyjamas V
  •  Mysbyxor
  •  Innetofflor.V
  •  Skor- finskor, arbetsskor, kängor, uggs, sneakers
  •  Byxor
  •  Linnen V
  •  t-shirtar
  •  bälten. V
  • Tjocktröjor V
  • Klänningar/tunikor
  •  jacka, termobyxor
  •  Tandborste, tandkräm
  • Hårspray
  • Hairlotion Got2b
  • Hårschampoo
  • Alvedon,ipren
  • Ansiktsprodukter
  • Sprit
  • Ikea-kasse
  • Plattång/hårfön
  • astmamedicin, diproderm, andra örondroppar

nu ska jag snart åka in till mamis jobb och arbeta lite, jag kopierar upp en massa papper åt hennes kollegor,höhö vad gör man inte för pengar liksom?

sedan ska jag gå till kock och bar hade jag tänkt, jag har fortfarande inte fått in min lön höhöh.

och sedan åka upp till ekohallen för att handla lite grejer till idre, det behövs nog tror jag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

usch för o packa men kul o komma bort :-)

Gott nytt år på dig, i all snööö ;-) take care / besökare Evelina

Postat av: Kaisa

ååh jag vill också åka till Idre.

du kommer få så gaaalet roligt :D

2009-01-02 @ 09:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback