sliver.

vilken kväll igår alltså!

jag jobbade ju som sagt innan, och tiden SEGADE sig fram tills jag äntligen fick åka hem. amanda kom hem till mig och vi gjorde iordning oss, drack världens äckligaste margarita som var mest tequila i haha, och sedan drack vi lite annat smått och gott, och sen vid tio så åkte vi in till olearys och satte oss där med lillen och hans polare.
där drack jag en asgo drink som inte smakade sprit, då blev jag glad flicka haha.

sen ringde jag till karlssons och bjöd in mig där själv fick lite gratis dricka där! hahah jag gillar det där gänget alltså.

och sedan så gick jag med dom till sliver, och väl där så kanske jag inte var så uppmärksam som jag borde, men det är sådant man ångrar nu i efterhand. sedan så blev amanda lite dålig, så hon åkte hem tidigare. sedan efter det så umgicks jag med jonny och alla andra jag träffade där haha.

men allt gick bra iallafall, och det var en sjukt lyckad utekväll.
och jag är inte ens bakis!

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag väljer nog som dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback