alla hjärtansdag, överskattat eller underskattat?

min alla hjärtansdag tillbringade jag först genom att ta ett glas med vin när klockan slog 00.00 eller okej det var väl typ 00.35 eller nåt, men iallafall. och sedan var jag vaken till halv sex, mhm yummie. min kära mor ringde mig vid kvart i elva, och frågade mig om jag inte skulle gå upp eftersom jag skulle in till stan, mjoo men min klocka ringer vid 10 sa jag, och där inser ni ju själva felet höhö. min mobil leker med min nerver ibland.

jag steg iallafall upp även om det tog emot, det kan jag lova. gjorde mig iordning och jag hade ju faktiskt lång tid på mig, SKÖNT!

gick ner till bussen och fy fan vad kallt det var, seriöst det var 4.7grader, men det blåste småspik kändes det som, INTE okej. mycket folk på bussen också, måste alla åka min buss när jag åker buss?
jag var och hälsade på mitt blivande extrajobb när jag var inne i stan, hmrf jag i ett storkök? jaja det ger iallafall pengar.

sen åkte jag hem till kaisa och kollade på gossip girl och åt fruktsallad, gud vad fruktsallad är gott!
och vi somnade väl vid halv 1 eller nåt.
imorse var vi hurtiga och gick upp vid halv nio och gick ut och motionerade, kaisa joggade och jag cyklade. kändes skönt att gå upp så tidigt faktiskt, och göra något vettigt av dagen. vi kollade klart på resten av gossip girl avsnitten. och nu taggar vi nog båda två att säsong 2 ska komma ut haha.

nu sitter jag här hemma och undrar hur jag ska tillbringa min fredag, min pappa håller på att göra fajitas, kan det bli mycket bättre? och jag funderar på att städa till mitt rum lite och fixa iordning med hemmabiogrejsen.

just det, för att komma till min rubrik.
jag tycker att alla hjärtansdag bara är något onödigt jippo som affärskedjorna har kommit på. seriöst folk som inte har någon mår ju bara dåligt. det är fan inte värt det. folk lägger flera 100-tals kronor på att köpa blommor och presenter som man lika gärna kan köpa en vanlig dag och överraska ännu mera då ju, eller har jag fel?

Kommentarer
Postat av: Bälls

jag äter fruktsallad nu!
och du har rätt i med att det är affärskedjornas idé.

fast det är ändå kul, jag fick geléhjärtan av sara :D så WAY TO GO, jag gillar alla hjörtans dag ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback