dra räva i koks!

mhmkey, jag har tråkigt. och nu menar jag inte sådär ' hej jag har tråkigt bara för att det inte finns något att göra'-tråkigt utan nu är det mera ' hej jag är rastlös för jag har varit hemma sen förra onsdagen, jag börjar friskna till och alla är osociala och bilddagboken är seg som fan'-tråkigt!
men jag målade mina naglar innan, yumyum nu är dom riktigt blodröda och allmänt fina. jag riktigt längtar tills i trean då jag går servering och jag inte behöver oroa mig för att ha nagellack när vi är i köket, att mina naglar är för långa eller andra liknande saker.

mhmkey, imorgon är ABSOLUT sista dagen hemma på denna sjukperioden, och då ska jag byta lakan i min säng, dammsuga mitt rum och allmänt fixa :D

Kommentarer
Postat av: Malin

haha skulle du ha valt hotell kunde du ha haft långa naglar osv redan nu ;P

2008-02-05 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback