hosta.

alltså har ni någonsin varit med om att ni hostat så mycket och att ni känner att " nej nu jävlar, nu spyr jag" den känslan har jag varje gång jag får en riktig hostattack just nu. som inatt, jag hade väl sovit sisådär 40 minuter, och så känner jag att hostan börjar komma, jag sätter mig upp. försöker andas lugnt. pyttsan heller, jag hostar som fan, och sedan inser jag att jag måste ha min medicin, den är på toaletten. så jag gick dit. tog min medicin drack lite vatten, och det hjälpte faktiskt. men liksom när jag stod där på toaletten tänkte jag att nej nu jävlar, nu spyr jag. även om jag inte gjorde det. men man tar ju i så jävla mycket :(
dagens whine om hur dåligt jag mår!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

men söta du :( du ska bli frisk nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback