pepp?

okej, nu har jag varit sjuk sen i onsdags förra veckan dvs 6 dagar, och då tyckte min mor att det var konstigt eftersom jag har haft feber nästintill alla dagar. så nu ska jag tydligen till jourhavande vårdcentralen här i jönköping.
MHM jag langar peppen. dock så är det väl rätt okej, för jag känner att jag börjar få hörselgångsinflammation igen.
semledagen är det idag, morfar ringde och sa " matilda, hur många semlor vill ni ha ikväll?" jag sa som vanligt " jag vet inte, men 3 antar jag." och då sa han " okej, och en av dom ska vara med sylt eller hur?" ibland gillar jag min morfar :D
och nej, jag orkade inte skriva det som en dialog!
jaja nu ska jag väl strejka lite mot allt och kolla på en film eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback