uhuhöuleeodhduh

sån är jag nu!
jag är uttråkad, trött och allmänt irriterad hihi.
jag sitter och gör en massa fina grimaser för mig själv. hahah tänk om någon såg mig nu.
jag var i skolan idag, för första gången på en vecka. det började med att jag får reda på att vi inte har någon lärare förräns vid klockan elva, jaja tänker jag vi har ju ingen ala carte servering så det är ju bara att fixa frukosten och torka av borden och vika bestick, kanon gick det :)
sen insåg jag att vi hade sammanlagt 19 pers som skulle sitta inne i björkudden höhö, men det var inte så mycket att göra. det jobbiga var att få borden att vara som jag ville, det gick piss haha.

jaja nu ska väl jag gå och tugga på mitt finger eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback