värsta vs bästa.

  • Minnet?
    mitt värsta minne är från när jag bråkade med E och K.
    mitt bästa minne är nyårsafton mellan 07-08. ni som vet, ni vet.
  • Resan?
    min värsta resa var USA-resan 12:e april- 29:e april
    min bästa resa var USA-resan 12:e april-29:e april
  • Maträtten?
    värsta maträtten är nog blodpudding.
    bästa maträtten oj den var svår.
  • Köpet?
    mitt värsta köp är många haha, kolla bara in i min garderob jag har så grymt mycket onödiga grejer, nej men seriöst jag kommer inte på något. alla saker visar sig vara bra att ha till slut.
    mitt bästa köp är nog SATC-boxen eller min friis och company-väska.
  • Egenskapen hos en vän?
    värsta egenskapen hos en vän när personen skryter och gör en illa till mods.
    bästa egenskapen hos en vän är nog att finnas där som stöd och bara finnas till.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAH , JAG VET vilket minne som är ditt bästa ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback