girltalk

Mående
1 - Hur mår du idag?
svar: sjukligt, jag överlever nog haha

2 - När var du sjuk senast?
jsvar: jag är sjuk just nu faktiskt.
 
3 - Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
svar: ehm, det var nog nån av mina njurbäckeninflammationer, antagligen den gången 2 månader innan, då jag låg hemma i fruktansvärt magont som slutade med att jag spydde, och jag minns verkligen det där i detalj. för min mamma har kräkfobi, så hon gick upp och satte sig vid datorn och stängde dörren. medan pappa hjälpte mig och jag grät och sa förlåt för att jag spydde. (jag ber alltid om förlåtelse när jag spyr)

4 - När hade du senast en riktig må-toppen-period?
svar: det beror på hur man ser det. rent fysiskt så var det nog för två veckor sen, därefter började mitt immunförsvar att leka med mig.
rent psykiskt kan jag nog dock inte svara på, det går upp och ner.
 
5 - Vad får dig att må bra?
svar: jag måste nog svara sådär äckligt klyshigt att jag mår bra av mina vänner.
och sen det lite mindre bra, är att jag mår sjukt bra när jag är full. ojoj då tror man verkligen att man kan erövra världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback