spanska.

okej nu sitter jag och har spanska, kul! (not..)

innan idag så hade vi styckning, vi skulle stycka lamm, okej det var väl inte så jävla mycket att stycka men det gick. haha vi är lättroade i min klass, ALLTID ska man leka med maten, det gör nog att den blir mör hö hö.
så där stod vi och lekte med våra lamm lårben osv. det låter förövrigt jävligt äckligt.

men så skulle vi ÄTA det också, jag som inte ens äter lamm haha, men det gick faktiskt, fasta det mesta som smakades var vitlök ha ha,

och sen så måste jag bara beklaga mig lite, igår när jag kom hem, ifrån skolan vid ca. 15.00 typ. så gick jag och la mig, och gissa vem som vaknade vid halv 8? joo fröken matilda.
FAN!
jag börjar komma in i den här onda cirkeln, IGEN?!
men idag ska jag vara duktig och städa mitt rum, och sen ska jag försöka träna lite. jag måste bara komma igång med det.

dagens plus
-det har varit en slapp dag.
-mycket skratt höhö.

dagens minus
- jag har ont i halsen.
- jag kommer SÄKERT somna när jag kommer hem, INTE okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback