tjafan.

mjoo, okej mitt ordförråd har nog blivit mindre. men vad fan, bara för att man svär innebär det inte att man är dålig!
var på besök i pingstkyrkan idag, för att mina väldigt söta kusinbarn tilda och emilia skulle välsignas. men nu förstår jag faktiskt varför min mamma gick ur svenska kyrkan. det är ju bara hemskt, hemskt att se alla dom här människorna som verkar bli helt galna bara av att vara i kyrkan.
liksom i slutet så sjöng dom en lovsång, och det var den här ' på dig min gud, förtröstar jag' och den är rätt så bra. men jag tappade koncentrationen av att folk sätter ser ner på knä och nästan gråter, jag fattar liksom inte grejen?.

okej, jag ska inte yttra mig när det gäller kristendomen, helt ärligt.

imorgon börjar skolan igen, efter en HEL helgs ledighet höhöh.

Kommentarer
Postat av: Lenis

det är en jätte bra låt det där!, visst svenska kyrkan är väl inte det roligaste kanske men ett vanligt försammlingshem är det mysfaktor på. Och om man lyssnar på den låten och förstår dess inebörd så är det ¨så där underbart.
Ville bara säga detta:P

2008-01-21 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback