tjejsnack.

  • Hur mycket tittar du på TV?
    svar: jag kollar på tv varje dag, men dom gångerna under dagen jag enbart kollat på tv det är när jag ska gå och lägga mig, annars har jag igång den bara för "sällskapets" skull.
  • Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
    svar: komedier. även vissa barnprogram (ha ha)
  • Finns det något du följer du slaviskt?
    2 och ½ män typ, och scrubs.
  • När och varför stänger du av TV´n?
    svar: allt mellan 22.00-01.00 på vardagar, för att jag ska sova, fast jag brukar sova med tv:n på.
  • Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?
    svar: jag tror inte det, för jag behöver sällskapet, jag blir så uttråkad och nervös av tystheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback