fredag

oj, det var ett tag sen jag skrev här visst hähä.

men jag jobbar och sen orkar jag inte sätta mig vid datorn, denna helg är mina första lediga dagar på 12 dagar, jag har alltså arbetat i 12 dagar herrejävlar alltså.

men jag måste säga att jag trivs på kock och bar, det är sjukt mysiga människor. visst att jag känner mig som världens svenne, men det går fakitskt rätt så bra. haha

denna veckan har jag inte gjort så mycket mer än att jobba, eller jag sov hos pauline när hon vaktade kalles lägenhet, det var väldigt mysigt faktiskt. sådär tjejigt och allmänt fnissigt.

hahaha jag undrar hur folk ser mig egentligen, för andreas en av dom jag arbetar med. han kallade mig för maneater idag, och att jag går på allt typ haha, och då frågade jag honom lite seriöst hur han egentligen trodde att jag var, och då säger han att jag är en maneater. haha kul att folkt tror det om mig haha.

nej nu ska jag nog gå och göra något, jag blir så himla rastlös av att sitta vid datorn nuförtiden. undrar hur jag orkade sitta flera timmar vid datorn innan!.

just de ja, jag har råkat "kötta" min tumme också haha, jag har skurit mig så en fjärdedel av tummes topp är lite delad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback