onsdag

tudeloo.

idag när jag satt på tåget hem, satt jag och räknade ut hur många timmar jag kommer få jobba på kock och bar, och det är MINST 160 timmar, plus att jag har ju fortfarande kvar mitt gamla jobb på torpa, och nästa lördag/söndag är första lediga helgen på 2 veckor, jag kommer alltså inte vara ledig ens i helgen, för då ska jag ju jobba på torpa.
visst jag kommer tjäna mysigt med cash, men jag lär ju vara helt uttömd på energi haha.

och min förkylningen känns och lever med mig fortfarande, idag nös jag så att det hördes över hela lokalen haha det var kul. undrar hur många gäster som har trott att jag har nyst i deras mat?
åh jag fick "laga" mat för första gången idag, alltså all by myself. för adam bestämde sig för att gå hem och sova en sväng eftersom han är just i skrivandes stund på kock och bar och jobbar för fulla muggar, i och för sig så tror jag inte att det är så mycket folk ute idag, men man vet ju aldrig.

och andreas den lilla jäveln åker till bulgarien i en vecka, gud nåde honom om han kommer tillbaka och är helt bakis haha.
fast jag tänker kräva att jag ska få vara ledig nästa lördag, eller att jag får gå tidigare och att dom super lite med mig haha.

iallafall, idag efter jobbet så gick jag och tröstshoppade lite, en turkos tunika från gina tricot. jag har en likadan fast i röd som är sådär otroligt mysig, men när jag satt på bussen idag såg jag att det var två småsmå bleka fläckar på den, undrar vad jag har gjort?
men iallafall, och så köpte jag mitt repair serum från björn axén som har varit slut i typ ett år eller nåt nu haha, 74 kr på cubus! VÄRT säger tilda!
och sedan en anti celluitkräm från cubus också, hahaha jag vet inte varför jag köpte den. men jag tyckte att jag behövde ha den lite haha.

nejmen nu ska jag nog gå och duscha och sedan ska jag sova. VISSA går ju upp och jobbar imorgon haha.

ps. notis till mig själv, SKRIV I DEN FÖRBANNADE PERSONALHANDLÄGGAREN NÄR DU KOMMER TILL JOBBET OCH NÄR DU GÅR FRÅN JOBBET!!!!

ds.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

du glömde berätta om din lilla kompis herr spindel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback