söndag

oj nu är det över en vecka sedan jag skrev.
mycket har hänt, men ändå inte haha.
förra helgen var väl sådär med tanke på att jag alltid lyckas dricka för mycket nuförtiden.

veckan har varit som vanligt, jobbat och jobbat och åter jobbat.
ja jag gör inget annat än att jobba typ haha.

i helgen var jag dock ensam hemma, gjorde inte så mycket, mest vilade upp mig eftersom jag inte hinner eller får ro till att vila upp mig i veckorna.

och sen har jag bestämt mig för att det är slut lekt för min del, känns så jäklans ovärt, nu ska jag ta mig i kragen och bli en duktig flicka, och hitta mig en redig karl som kan ta hand om mig haha.

ska försöka vara lite duktigare i framtiden med att skriva i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

låter som en bra idé att bli en duktig flicka hörru :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback