stekare

ja ibland går det som det går, och man blir kallad stekare på jobbet.
ja jag jobbar i ett kök, och då får man steka väldigt mycket mat. hähäh



jaharå, idag så har det varit rätt så soft. vi hade bara 50 lunch idag, och vi brukar ha bortåt 100 även nu under juli månad, det är ganska chill ändå haha.

jag kom hem, och då möttes jag av att pappa hade gjort en trappa upp till altanen, jahaja här händer det grejer.
sedan gick jag och mamma på körsbärsturné här i byn haha. vi har själva inget körsbärsträd eftersom vi högg ner det för att det var alltid så mycket mask och grejer i det. men mina grannar har desto flera träd haha.
iallafall så var vi hemma hos 2 grannar och åt alldeles för mycket körsbär. kul att min mage som är stressig redan nu av kaffet och allt stress på jobbet inte tål körsbär haha. men gott äre!

nej nu ska jag lyssna lite till på bag in da box, och sedan gå och lägga mig för jag är så himla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback