torsdag

ytterligare en dag börjar gå mot sitt slut.
mums det var INTE roligt att gå upp imorse, jag börjar känna mig riktigt jävla mörbultad haha.
men det var en helt okej dag på jobbet, förutom att jag och adam tjurade ihop lite på varandra, att han ALLTID ska vara så otrevlig haha.

sedan kändes det rätt så skönt när jag insåg att jag från och med nästa vecka ska få ta hand om köket all by myself mellan 14.00 och 18.00 på kock och bar, herrejävlar låt det inte bli någon rusning bara haha.,
snart är det fredag iallafall, det skulle känts skönt, om jag inte visste att jag ska jobba hela helgen, jaja det blir kul att träffa cajsa iallafall, men fatta att hon kommer att pika mig för i helgen eller? haha när jag låg på amandas toalett och skickade charmiga sms haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback