badbadbad matilda

okej jag är dålig på att uppdatera.

har dock jobbat hela helgen, eller igår och idag.
fick reda på att jag får jobba en massa på Torpa i höst, för jag ska hoppa in istället för en som heter emelie.
jag kommer att tjäna pengar, dock så kommer jag att jobba två helger irad i månaden, men det kommer nog vara rätt okej med tanke på att jag kommer tjäna pengar, och jag kommer att åka utomlands i januari istället. som det ser ut nu.

imorgon är det skola igen. som vanligt. men inte många dagar kvar nu.
jag ska fika med pauline imorgon, åhå det ska bli mysigt. och jag har pengar kvar och det är den 1 juni idag. mumsmums. och jag får lön från Elmia den 15, fast det är ju en söndag så jag kommer få det på fredagen, den 13:e. alltså kommer jag att ha pengar denna månaden och det känns faktiskt väldigt skönt.

och det har varit mumsväder denna helgen, visst har det känts surt att vara tvungen att åka hemifrån och se att det kommer vara hur varmt som helst, men jag har åkt hem på direkten efter jobbet och lagt mig och pressat haha.
jag har nog fått lite färg iallafall. haha jag är så slutkörd efter veckan och helgen som har gått nu. så jag somnade ute i solen, jag som ALDRIG somnar i solen annars. men jag kan inte beskriva hur skönt det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback