dance with me

idag har varit en sån dag då jag har velat ha en kille att ligga och mysa med när jag har kollat på film haha. mest bara för att det är mysigt.

okej åter en dag som har gått till att inte göra någonting, och övningsköra, för det har jag börjat göra nu förstår ni.
igår åkte hela familjen till K-rauta för att pappa skulle köpa något, fråga mig inte vad.
och idag åkte vi till Rinkaby rör som ligger nånstans utanför jönköping, haha fråga mig inte vart men jag körde dit iallafall.

åh herregud dom hade ett av de snyggaste handfaten som jag har sett någonsin, typ en skål i obränd lera, alltså så den är sådär grå, som stod på en ekbänk , och sedan ska vi ha ett badkar, ett sånt där gammaldags med tassar på. och en ångbastudusch.

nog om det, jag har kommit in i min timbaland- period igen, mannen är bra alltså!
och just det ja, jag skulle börja med dagens outfit, men jag gör det när jag hittat den lilla kameran haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback