fredag

fredagen började väldigt tidigt för matilda danås-leek haha.
kvart i sex ringer klockan, jag hoppar : släpar mig upp ur sängen, hur kul är det att gå upp så tidigt?
och sedan åkte jag till jobbet, väl på jobbet gick allting bra vi blev klara väldigt tidigt haha.

sen åkte jag och shoppade med stinis, jag hittade två klänningar och en väska och en rakhyvel, jaa jag har kommit in i en klänningsperiod. sen åkte jag hem och duschade och klädde på mig lite finkläder hähäh, ska försöka få tag i bilderna från igårkväll på mig och stina.

väl där, så fixade stina mitt hår, och sedan tog vi våra väskor och finskor och åkte vidare till taberg, där vare parteeeey.
amanda baby är ensam hemma så hon hade bjudit in lite folk, det var faktiskt väldigt kul. dock så skulle jag väl inte ha köpt den där spritflaskan haha, full blev jag och sedan när jag insåg att vi snart skulle åka hem så tänkte jag att jag kunde få upp alkoholen, hmm bra matilda. jag blev iallafall lite trött hahaha.

jag har ett fint skrapsår på min armbåge också, jag vet bara att jag råkade ramla lite åt sidan när jag hade hoppat av bussen vid stina haha.

tralala, jag ska alltid vara så konstig, varför visar jag inte vad jag känner? varför börjar jag gilla dom som är över min nivå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback