lördag

jag har kommit på en grej.
jag ska börja mitt nya liv, jag ska först rensa ut min kropp från slamprodukter och olika gifter, som finns i allt man äter det går knappt att undvika det. och det ska jag göra genom att äta frukt, grönsaker och vatten i 1-2 veckor, alltså ingen alkohol eller kött eller något liknande.
och sedan ska jag börja att utesluta kolhydrater, såsom bröd, pasta och liknande.

jag är faktiskt riktigt glad över det, mest för att man mår så bra när kroppen mår bra. man blir piggare, gladare och fräschare.

med mig har jag världens bästa kaisa också!

Kommentarer
Postat av: Ellen

ÅH JAG VILL OCKSÅ VARA MED!

Postat av: Kaisa

det ska bli skoj :D

2008-06-29 @ 13:27:43
URL: http://kaaaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback